Thursday, March 4, 2010

doa aku byk2

korang semua......doakan aku harini k?????
tq korang....~~
05032010

Monday, March 1, 2010

selamat pengantin baru


perghh lame gile aku x up post baru kan..bz sket la....seb bek web ni free..lau kene baya mau aku rugi besa.....1stly aku nak ucap tahniah kat mmb bek aku sbb baru lepas nikah...tahniah ajid....
pada 21 hb 2 2010 haritu..aku je ni yg x lepas2 hahahaa....awek xde ni cmne huhuu.....jap aku bg gamba sket....ha tu dia kat atas...smoga berkekalan hingga ke akhir hayat...nak kata hingga ke anak cucu je kang tak boleh la....sebab anak cucu je kan hehehehe...sebab tu aku cakap hingga ke akhir hayat....tahniah ajid dan diana....sayang korang berdua...~~

Wednesday, December 9, 2009

filem best...

hai....wah mmg best la cite ni beb...aku baru tgk mlm td beb...mmg best tp aku nasihatkan sebelum tgk cite ni kene la tgk yang no 1 dlu...baru la korg faham camne cite ni..lau x korg mesti terpinga2 apasal die camni apsal die camtu....bek tgk yg 1 dlu baru tgk yg ni...ala tp lau nak tgk gak yg ni pn ok gak..x kesah kan..wit korang hahahaha...kla slamat menonton....
dr 5 bintang aku bg 4 bintang sbb aku suke cite ni hahaha..k chow....

Monday, November 23, 2009

lagu feveret...

ni pn antar feveret song aku gak..mmg killer la...gile ah... korang hayati la ek...ade sorang mmb aku pn suke gak lagu ni....comel jek hahaha...
ok same2 dgr yek aku nyanyi...-->> amoi..<<
Ungu - Kekasih Gelapku
Kumencintaimu lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tau
Kumencintaimu sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku

Ku tahu ku takkan selalu ada untukmu
Disaat engkau merindukan diriku
Kutahu ku takkan bisa memberikanmu
Waktu yang panjang dalam hidupku

Yakinlah bahwa engkau adalah cintaku
Yang kucari s’lama ini dalam hidupku
Dan hanya padamu kuberikan sisa cintaku
Yang panjang dalam hidupku
Haa…hidupku…haa…

Kumencintaimu lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tau
Kumencintaimu sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku
Hoo..oooo..

Wooooww…
Mencintaimu lebih dari apapun
Meskipun tiada satu orang pun yang tau
Kumencintaimu sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku
Kumencintaimu sedalam-dalam hatiku
Meskipun engkau hanya kekasih gelapku
Kekasih gelapku…Huuu…huu…

Wednesday, November 11, 2009

lau tak ketawa pn senyum la sket huhuh...

korang mesti boring kan???hah pe kata luangkan mase jap bace blog aku.....-->>
***************************************************************************
Citer 1
Suami : Kenapa Sayang menangis?
Isteri: Saya telah baca sebuah buku. Sad endinglah bang..
Suami : Buku apa? Isteri: Buku bank abanglah..
Citer 2
Aderla sorang lelaki datang ke sebuah rumah untuk meminta derma. Derma untuk rumah orang-orang tua. Seorang budak pun membuka pintu .
budak : derma ape bang?
lelaki : derma untuk rumah orang-orang tua. Adik ada apa-apa untuk didermakan?
budak : Nanti jap. Saya ambilkan atuk saya.
lelaki : ?????
Citer 3
Seorang Tok Batin baru membeli motorsikal Honda dan kebetulan pada jalan pulang terserempak dengan kawanya yang ingin menumpang, lalu ditumpangkan kawanya itu. Dalam perjalanan kawannya merasakan Tok Batin hanya mengunakan gear 1 sahaja lalu bertanyalah kawanya itu,
Kawan Tok Batin : Kenapak kamu hanya pakai gear 1 sahaja.
Tok Batin : Kalau rosak 1 gear ada 2 lagi gear.
Kawan Tok Batin : ????????
Citer 4
Seorang posmen yang datang menghantar surat ..
' Assalamualaikum '
' Walaikumsalam '
' Ni rumah encik Sameon ye?
' Ya saya'
' Poning kepala saya mencari alamat rumah encik ni '
' Buat susah aje encik nie! Apsal tak pos aje?'
Citer 5
Tunang Farid, Siti, menelefonnya untuk memutuskan pertunangan mereka.
Farid : Mengapa?
Siti : Saya dah bosan ngan awak. saya dah ada teman baru. Sebelum tu awak mesti kembalikan semua gambar saya.
Farid : Ok. Tapi saya tak ingatlah yang mana satu gambar awak, Nanti awak pilihlah sendiri. Yang selebihnya kembalikan kepada saya.
Siti : Erkkkkkk.... .... Benci .........
Citer 6
3 org menaiki motor dan ditahan polis trafik. Namun pemandu motor tersebut tidak berhenti. Katanya, 'Tak Muat Dah Tok, Kami dah bertiga!!!
Citer 7
Orang Asli Dan Polis
orang asli : selamat pagi tuan
polis : selamat pagi
polis : apa hal
orang asli : saya nak buat repot tuan!
polis : fasal apa tu?
orang asli : kawan saya di baham harimau
polis : pukul berapa
orang asli : dia tak pukul, terkam
polis : habis?
orang asli : tak habis, tinggal kepala
kisah 8
Seorang lelaki pergi ke klinik mata . Setelah matanya diperiksa, dia bertanya:
' Doktor, lepas pakai cermin mata nanti, boleh ke saya membaca macam orang l ain ?'
'Dah tentu, ' jawab doktor.
'Oh, gembiranya. Dah lama saya buta huruf, akhirnya boleh juga saya membaca,
' kata lelaki itu dengan riang.
kisah 9
Sebaik sahaja mengambil tempat duduk di ruang menunggu sebuah klinik, Shan terpandang Amin sedang menangis teresak-esak. Dia segera mendekati Amin.
Shan : Kenapa menangis?
Amin : Saya datang untuk ujian darah.
Shan : Awak takut ke?
Amin : Bukan itu sebabnya. Semasa ujian darah dijalankan, mereka telah terpotong jari saya. (Mendengarkan penjelasan Amin, Shan menangis.)
Amin : Eh, kenapa pula awak menangis?
Shan : Saya datang untuk ujian air kencing...
kisah 10
Seorang atok membawa cucunya ke pejabat pos untuk menghantar surat .. Cucunya bertanya bila melihat atoknya memasukkan surat ke dalam tong berwarna merah.
'Atok buat apa tu?'.
'Atok bagi surat kat kawan atok,cu!' jawap atoknya. Cucunya bertanya lagi,
'Apa bangang sangat kawan atok duduk dalam tong merah tu ?'
kisah 11
Seorang pegawai polis masuk ke bilik mayat sebuah hospital untuk menyiasat punca kematian tiga lelaki sekaligus. Selepas memeriksa mayat-mayat itu, dia bertanya kepada penjaga bilik berkenaan.
Polis : Mengapa ketiga-tiga mayat tersenyum?
Penjaga : Lelaki pertama sedang bersanding, apabila tiba2 diserang strok. Lelaki kedua pula khabarnya menang loteri dan mati serangan sakit jantung manakala yg ketiga disambar petir. Polis : Hah! Kenapa disambar petir pun tersenyum?
Penjaga : Masa tu dia ingat orang sedang ambil gambarnya...

Sunday, November 1, 2009

Levi's

Harini aku nak cite sal levi's...
aku bukan nak cakap suar jean len x bgos....sume sua jean bagos...cume ala biasala orang kan....nak yg branded je huhuu....aku ngaku aku pakai levis butik...tp bukan la aku ni pilih yang branded je...levis ni tahan lama..bygkan aku pakai levis yang aku beli tahun 2002.. levis petama gaji petama yg aku beli hihii...cantik lagii....tp sizen la..bese la kan...masih cantik la...
mcm design skg tu....tp aku x sempat nak amik gamba....kirenya aku ni penggemar Levis la.....
aku suke yg simple....xyh nak over sgt..pakai sluar levis ngn baju kaler kosong pn da cun...tgk la gamba2 yg bawah ni....sesiapa penggemar levis..vote la aku hahahaha.....
tag levis...

ni gaya laki macho huhuu....


lebey kurang cmni la sluar aku....

macam aku x???huhuh...




kekasih gelapku kot.....
LEVI's....
so...pe pandangan korang pasal levis ataupn jenama jeans lain?
aku pilih Levi's...
SAYA MESTI PILIH....!!!

Thursday, October 29, 2009

gambirun.....

smlekom.....agak2 korang kenal x org yang pakai baju biru tu????hihihih...lau x kenal gak aku x tau la...sebab aku kenal...die org no 2 kat malaysia ni...sapa tau???lau tau bgos la..hhihih....
dia la mejar dr.faiz kaled...bakal angkasawan ke 2 negara...aritu kitorang arrange kan futsal tok pusat angkasa.....bekerjasama ngn mejar dr.faiz la.....die pn da kenal ngn kitorang..ungkin akan datang dpt wat futsal kat angkasa plak hahahaha.....kla....sok gamba lain plak....
1 malaysia...

Sunday, October 25, 2009

lagu ku....untuk ku...2..

aku ade lagu lama yang aku minat lg.....dlu fanatik la...dgr la lagu ni.....
-->>
**************************************************************
Dua
Artist:
KRU
Dulu kita terpaksa
Akur dan mengalah kepada situasi
Segalanya suratan pedihnya ditelan
Dipisahkan lautan
Hilanglah khabar daku mengubah haluan
Walaupun daku sedar dan tahu
Tiada wanita di dunia setanding mu
Tiba-tiba, tak diduga
Dikau berdiri di hadapan mata
Mengembalikan nostalgia, memori bersama
Membisu seribu makna, rahsia terbenam didada
Tak ku sedar sekali lagi
Ku jatuh hati dengan kewanitaanmu
Pada malam yang sempurna
Terpegun daku terpesona
Keanggunan lembut bicara
Kita berdua bagai rela
Jatuh cinta untuk kali kedua
Kehadiranmu
Di sisiku, disaatku perlukan
Ku perlukan teman yang setia
Melenyapkan delima yang melanda
Walaupun seketika kau bawa harapan
Sememangnya ku sedar dan tahu
Tiada wanita didunia setanding mu
Tiba-tiba hati berdebar
Apabila mata bertentang mata
Detik romantis kini bersemi
Cinta dua hati
Mengerti tanpa berbicara, perasaan suci kita
Tak ku sedar sekali lagi
Ku jatuh hati dengan kewanitaanmu
Pada malam yang sempurna
Terpegun daku terpesona
Keanggunan lembut bicara
Kita berdua bagai rela
Jatuh cinta untuk kali kedua

Saturday, October 24, 2009

kepada mat rempit sejati....

video

bukan x bole merempit...bole je..tp berpada2 la sket....jgn byk sgt wat salah...nnt jd masalah cmni la...lau sesape yg nak tgk mat rempit xnk dgr cakap mak ayah..tgk la video ni....kesian aku tgk tau....sengsara.....seram aku...

Don't break my heart..

Thursday, October 22, 2009

lagu ku....untuk ku...

dulu aku membesar dgn lagu2 kru....ni aku minat gak.....bukan jiwang ok.....jom nyanyi same2 ok???lau nak lagu ni mntak kat aku..aku ade...
jom nyanyi....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Apa Saja - KRU
Apa saja untukmu
Tak ku hiraukan waktu
Katakan saja kan ku laksana
Permaisuri kau bertakhta dujiwa
Apa saja untukmu
Ke dasar lautan biru
Bertaruh nyawa andai kaudambaMutiara...
di hari lahirmu
Kita menuju gemilang asmara
Tiada cinta setanding kita
Ku rela sehingga ke akhirnya
Tunai segala mimpimuUhh... ratuku
Untukmu kasih
Ku cuba meraih
Bintang di angkasa
Walau tak terdaya kan ku ikhtiar
Untukmu kasih
Gembira bersedih
Selagi ku bernyawa
Untukmu kasih, ku korban apa saja
Apa saja untukmu
Kan ku ubah caraku
Jikalah itu yang kau mahu
Apa saja demi kebahgiaanmu
Bukan ku pinta yang luar biasa
Cuma secebis janji setia
Inilah... Lagu cinta kita
Hanya terbaik untukmu
Selama-lamanya